DESIGN INTERIOR BUCATARIE - apartament 3 camere Galati - partea 4

Suprafata actuala a bucatariei este de 14,8mp,initial fiind delimitata printr-un perete despartitor de spatiul livingului. In proiectul de design interior al acestei bucatarii am facut cateva modificari de compartimentare asa cum am amintit si in prima parte, cind am prezentat propunerea de design pentru livingroom.
Cromatica generala din living am pastrat-o si la bucatarie, singura diferenta majora fiind materialitatea si culoarea pardoselii, care se continua si pe suprafata holului.
Mobilierul se desfasoara pe o lungime de 3,50m si are un aspect compact datorita culorii uni si a volumului simplu si liniar.

Locul de luat masa a fost gandit alaturi de un minibar care, pe o parte asigura spatii de depozitare,iar pe partea opusa loc pentru 2 scaune de bar.Masa de 6 persoane nu va face corp comun cu minibarul.Astfel masa poate fi asezata oriunde pe spatiul ramas liber,ba chiar mutata in living pentru diferite evenimente mai deosebite.La iluminarea zonei de luat masa si a minibarului, am propus 3 lustre de 60w.Forma sferica a lustrelor are si rolul de a rupe monotonia liniilor drepte ale mobilierului si a tavanelor decorative din bucatarie.

Blatul de lucru va fi iluminat de spoturi triunghiulare montate la baza corpurilor de mobilier superioare.Lucrarile de amenajare ale acestui apartament au inceput deja si se vor finaliza in cursul lunii Octombrie.

Comentarii

Postări populare